Vad händer denna onsdag:)

Rätt fin väder i dag:) Skönt det i allefall.
Dagen började med att fodra och släppa ut alla hästar.
Gick bra! Sen mockade jag och fixade alllt till Miset. Så nu är allt klart i stallet.
Sen gick jag en runda med Miattas och Klara. Sne har jag snackat lite med mamma xD
Nu sitter jag inne och ta det lite lugnt.

Sen ska jag träna Amelie vid kl 1 på Chasse.
Tror faktiskt vi ska vara ut i det fina vädret. Skööönt!
Sen efter det så kommer hovslagaren och fixar till tifas sko.
Efter ska kommer Thomas och hämtar mig så ska jag rida på Misters syster :)
Vi har ju bara skrittat än så länge.
Får se hur hon är i dag. Ska allefall longera henne själv i dag hade jag tänkt.
Så jag får lite kontakt med henne.
I dag åker kamran med :) Thihi, Hoppas så många fina bilder :)

Sen får jag ser vad klockan blir om jag kan rida Mister när jag kommer hem :)
För Fredric är ju ändå och kör cross :)
Skriver mer i kväll, Ha den bra dag allesammans :)


Här kommer en bild på min älskade son när vi var i hembysparken :) <3<3<3


Kommentarer
Postat av: katsura

Hej Zazza!

Jag hoppas allt är bra med dig och lille Tias!

Kram Cecilia

2011-09-17 @ 18:20:15
URL: http://katsura.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0