Tisdag wiiie :)

Släppte ut hästnarna i morse alla var ute till halv nio.
Det regnade som fan så kände inte bråska.
Mockade och fixade allt till mister :)
Sen gick jag in och städade lite och fixade :)

Gick ut i stallet igen vid elva.
Så kom anna så fixade hon till tifa :)
Sen snackade vi lite och jag fixade bland mina saker thihi.
Så nu får den nya hyresgästen plats med sin saker med haaha xD

Sen gjorde jag vid Tifa och red henne :P
Hade lite gymnastik hoppning i dag. Men allefalll!
Började Flytta henne för skänklarna i särpentinder, gick jätte bra.
Var lite surig i början men gick bättre och bättre.
Sen travade vi även bomar på volt.
Där hon var riktigt fin. Massören visade oss i går hur vi skulle göra.
För hon är svag i höger sidan.
MEn kändes super bra i dag thihi. Riktigt fin var hon :)
Sen hoppade vi lite sutts.
Första gångne blev väldigt konstigt! Så nog väldigt roligt ut..
Men sen kom vi några gånger och i slutet hoppade hon tre jätte fina runder.
Gick lungt och stabilt och hon jobbade jätte bra med ryggen :)
Sen avslutade vi passet arr rida på en åtta i galopp och göra lite byten :)
Hon blev jätte fin och allt kändes super bra...
Gjorde två jätte fina byten xD
Sen travade jag av henne lång och låg. Sen skrittade vi av ut :)
Super fin ponny <3<3

Nu ska jag ut i stallet igen. För nu ska jag träna för Emon med Mister :)
Ska bli skit kul. Hoppas han tycker det är nån skillnad xD
Skriver mer i kväll efter träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0