Stallet torsdag:)

Så Varit i stallet och mockat och fixat till mister:P
Var hemma vid fyra tiden.
Haft fullt upp med städning, tvättning med mer.
Har även lekt med tias så han ska sluta tänka på sitt öga.
Helt sjukt att dom ger ögon salva till så små barn går ju fan inte att ge det :(
Han blir så himla ledsen. Men får ringa och prata med dom i morgon.

Men allefall när jag var klar i stallet.
Tog jag in och fixade mister :) Bestämde att jag skulle rida på gräsbanan.
Gick suoper bra :) Så Jävla fin och lydig är han nu :)
MEn han var lite spänd i dag och har varit det som andra dagarna med.
Men jag tror det kommer släppa efter ett tag.
MEn han var allefall duktig i dag. Så är taggade inför morgon dagen :)

Sen myste jag lite med mister i hagen. Så kom anna ner och höll oss sällskap:)
Snackade lite och sen mockade och hon fixade till Tifa:)
 Sen rid jag Tifa :) Hon var super pigg och glad haha. Riktigt laddad.
Rid fram på gräsbanan och hon kändes fin.
Där efter gick vi ner till grusbanan och tog några språn.
Allt kändes super! Så gick upp och red lite till på gräset :)
Sen skrittade vi av ut en bit!

I morgon blit det träning med Mister och Tifa för Uffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0