Oplanerad dag !

Väldigt oplanerad dag allså.
Tog tussen till munka 20 över 10 :)
Gick direkt till bvc med tias. För att kolla hans öga.
Han har förmodligen petat säg med nått i ögat.
Så det har varit rött och irriterat nu i 4 dagar. Så tyckte det var lika bra att kolla det.
Dom kunde inte svara på vad det var.
Men dom trodde att han hadepetat säg med nått.
Fick ögon salva coh ska ge han det tre gånger om dan tills på måndag.
Då ska vi tillbaka :)

Vidare ner till stallet.
Käkade mat från sibylla thihihi.
Sen tog mamma med tias hem , så jag kunde fixa stallet :)
Mockade och fixade till Mister :)
Sen tränade jag amelie och Chasse och det gick super bra.
Blir bara duktigare och duktigare :)
Efter det gjorde jag vid Mister och red han :)
Han var super super duktig..
Började som vanligt med att longera han och han lyssnade super bra:)
Sen hoppade jag upp.
Började med att skritta och flytta han lite för skänklen och det gick helt ok.
Första gången så det var helt ok :)
Sen travade vi och glopperade som vanligt.
Tränade mycket på att svänga för att har varit han svaga sida.
Det är då han börjat bråka. Men det gjorde han inte i dag:)
Så nöjd med han. Mister i love you <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0