Onsdag :)

Vaknade vi kvart i tio. Fick en chock för Mattias sov ännu. Gick upp väckte han. Vi käkade frukost sedan bar det av till stallet. Var inom allköp köpte morötter och mat till Tias. Träffade Lis och Theres stod typ och snackade en timme om inte mer. Där efter ner till stallet. Tränade Amelie och chasse :) Dom blir bara duktigare och duktigare :) Tränade på att ha två hinder med 16 meter i mellan och där var då allså 6 galoppsprång i mellan :) Gick jätte bra! I slutet var dom riktigt fina tillsammans :)
Där efter Mockade jag och fixade till Mister sen fikade jag med Mamma. Sen gick jag faktiskt ner och mockade hagen :) Så ha typ halva hagen kvar tänkte ta resten i morogn så den blir utmockad ordentligt :P Så är det ju avklarat sen :P För på fredag kommer dom gå helt på gräs :)
Sen vidare hem! Leke lite med tias :) Sen fick han lägga säg vi 7 i dag :) Han är så sööt nu har jag ju börjat borsta tänderna på han. Så duktig är han xD Nu har jag precis duschat och ätit. Så nu väntar jag bara på att arga snickaren ska börja :)

I morgon blir det träna Cleo för Lotta. Sen hade jag tänkte testa rida ut Mister om evelina vill gå med :)
Sen ska vi fixa vatten och sånt i gräshagarena :)


Söta Mister <3


Sen Min älskade son som står helt själv :)


Kommentarer
Postat av: katsura

så stor Mattias har blivit...Tänk vad tiden har gått fort - ett helt år har du varit mamma!

Kom gärna och besök oss någon dag.

Hälsningar Cecilia

2011-05-11 @ 20:42:58
URL: http://katsura.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0