Mister i love you <3

Jag har varit lite seg dom sista dagarna så har itne skrivit :P



SÖNDAG!

Åker til lstalle så jag var där elva. Mockade och fixade :P
Tog in mister och fixade han.
Red i ridhuset för att se om han var lugnare där.
JA hon var mycket lugnare :)
Gick super fint!
Lyssnar och allt, så stolt över han :)
Han bråkade en gång men det var så lite så det tycker jag att vi suddar ut.
Hade inte så mycket tid så jag var bara i stallet och gjorde det viktigaste.
Klar på 2½ timme :P 
 
MÅNDAG!

Åkte till stallet så jag var där vid elva :)
Mockade och fixade. Sen fikade jag med mamma och ingela :)
Gick bort till stallet igen och tog in mister.
Borstade och la på han sakerna.
Var på gräsbanan i dag. Longerade först!
Han vände rumpar till mig två gånger och då blev jag arg.
Fick han en lite smäll sen gav han upp.
Hoppade upp och var var väldigt spännd i början.
Men han lugnade säg.
Bråkar vid två tillfällen! Men gav upp rätt fort.
Sen gick han som en klocka :) Så var roligt när det blir framsteg :)
Äslar dig Mister <3<3
Längtar tills uffe träningen nu xD

I morgon kommer hovslagaren. Så ska mockad och fixa till han och cleo plus att jag ska rida cleo innan.
Men det är lugnt för hovslagaren kommer inte från klockan 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0