Mister <3<3

Usch mådde inte alls bra i dag när jag gick upp :(
Men jaja det är ju bara att ta säg i kragen och dra till stallet :)
Stack till stallet så jag var där vid tolv.

Böjade med att mocka och fixa till mister.
Sen togjag en snabb fika med mamma och snackade lite skit.
Där efter drog jag till stallet igen och tog in mister :)
Borstade han i en halvtimme så han skulle vara fin tills i morgon :P

Jag red på utebanan och han var snäll.
Behöver inte longera innan längre nu, Men tänkte göra det innan träningen i morogn.
För han lär noig bli lite taggad. Thihi xD
Men allefall gick bra. Men ska inte rida på hackamor i morogn.
Så det funkar inte. För han ta chansen till att börja bocka och jag fick inte upp hans huvud.
Haha men jag håll mig kvar allefall :P

Träning för Emon med Mister i morgon :) Spännande xD


Mister & Jag :) Flrsta gången vi red på utebanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0