Måndag :)

Gick upp halv åtta i dag ut i stallet släppte ut alla hästar.
Sen mockade jag och fixade till mister.
Hem! Fixade mig och tias och sen stack vi till bvc :)
Förmodligen så är tias allargisk mot nått så vi ska testa speciella ögondroppar för allargi.
Hoppas det hjälper:P
Om det hjälper skulle vi göra en utredning sen vad det är som han är allargisk mot :)

Sen tillbaka till stallet! Snackade med mamma ett tag.
Sen gick jag bort för jag såg att Anna hade kommit. Skulle hälpa henne i dag :P
Tog in tifa gjorde vid henne och jag bytte om.
Sen rid jag Tifa så pernilla fick kolla på henne. Men är massören som har masserat henne.
Hon tyckte jag red henne bra och att hon såg fin ut :)
Sen fixade vi henne och sånt.

Blev lite snack och sånt. Sen hämtade jag in Mister.
Borstade han och fixade för en Ridtur:)
Blev ridning i ridhuset för det regnade så mycket hihi.
Plus att det blåste så vill inte att han skulle bli stissig för det.
Gick sådär i dag och rida han var väldigt pigg och jobbig hahahaha xD
Men efter väldigt mycket galopp så lugnade han ner säg och började slappna av.
Himla skönt !

I morgon blir det emon träning klockan sex :)
Jag hoppas att emon kommer se lite skillnad på han thihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0