Fullt upp!

Var i stallet tio i dag. Bytte om och fixade lite saker.
Sen tog jag in Cleo för jag skulle träna hoppning med henne för Lotta :)
Ja jag vet itne hur jag ska förklara hur det gick. för det gick inte så bra. Men jaja!
Cleo har blivit lite kaxig! Så hon höll bara på att kicka och baka och sånt.
Gick allså inte at trava. Fick sinne!
Lotta kom på efter ett tag att när hon bakar så rygga henne ännu mer.
Så du säger till henne att rygga när hon ryggar. Risken med detta är at hon kan resa säg.
Men jaja skit i dag bara hon går fram sen. Gjorde så lotta sa och hon reste inte säg. Blev mest paff!
Men vi håll på så här några gånger efter ett tag så travade hon jätte fint med mig :)
MEn så skulle vi samlas för att få veta vad vi skulle hoppa.
Då började hon igen. Kicka och rygga och dumma säg. JÄVLA HÄST ALLSÅ!
Efter ett tag. Blev jag väldigt irriterad. Fick ta tre djupa ande tag.
Skulle börja hoppa. Fick lura henne hela tiden. Gick lixom inte att få fram henne på nått annat vis.
Men sista gången vi hoppa kom hon allefall fram i trav och bråkade inte så var nöjd med det i allefall.
Ska rida henne två till tre dagar i veckan nu.
Mste få bort det innan jag ska tävla på hemma plan med henne.
Fickhade henne efter och sånt.

Sen fixade jag mat hö och mockade till mister :)
Sen fick jag ett ryck och vill bli klar med vinter hagen. Så jag mcokade klart den.
Väldigt jobbigt. Men är STOLT ÖVER MIG SÄLV :)
Skönt nu är det över stökat.
Sen fyllde jag vatten till mister i sommar hagen :)
Gick till mamma en sväng för jag skulle ringa försäkringskassan.
Där var ju hur lång kö som helst. Så fick ju vänta i 30 minuter bläääää!
Men fick allefall pratat med dom sp det var ju skööönt!
Mister fick vila i dag med :P
Men han får gå Fredag Lördag och söndag sen :) Thihi


Min söööta lilla plutt <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0