Fredag xD

Varit i stallet och mockat och fixat till Mister :)
Sen var rebecka och emelie där med.
Som skulle ta upp det sista i hagen, så jag gick ner där sen.
Blev att vi satt i hagen och snackade skit i 45 minuter haha xD
Skönt i det fina vädret allefall :)
Sen gick vi upp och fixade och sen ner och hämtade hästarna.
Fixade dom och red på utebanan :)
Jag longerade mister på insäninger i dag.
Fy fan vad fin han var allså helt sjuk. Riktig snygging :)
Sen red jag lite med. gick bra!
MEn fick bli lite arg på han för han ville ut från ridbanan.
Men sa till han ordentligt två gånger och sen gav han säg thihi.
Så är nöjd.
Fixade och och släpte ut han igen.
Sen var jag med och hjälpte Anki när och skulle vaccinera sina hästar :)
Gick super bra :)
Nu kan jag inte sitta här mer för nu måste jag fixa mig :) Thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0