Dålig uppdaterning!

Full rulle hela tiden! Thihi!
Men allefall i onstes var jag och red Miser syster som jag kallar Lisa :)
Gick jätte bra har börjar styra lite själv nu när vi skrittar och hon lyssnade jätte bra :)
Nästa gång blir det trav :) Blir förmodligen på söndag...
Mister vilade i onstes!

Torsdag :)

I går då så red jag mister :) Han var fin!
Gjorde emon övningen på longsidan. Hade små hinder på 20cm.
Gick rätt bra i sluttet. För vi hade 4 galoppsprång i mellan :)
Men ska kolla tänderna nu för tror han har ont i munnen därför han blir lite strässad.
Men han var allefall duktig.

Sen Tömkörde jag Tifa :) Hon var super fin.
Kickade lite i galoppen med det var bara för jag hade linan under rumpan men hon gav säg efter ett tag.
Annars finns det inteså mycket att säga om henne. För hon var jätte fin :) DUKTIG TIFA !

I dag ska jag rida eller tömköra mister :)
För se vad det bli när jag väl gör vid han :) Thihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0